Itsenäinen autonhaku

Jatkuvasti on tullut yhteydenottoja autonhakijoilta, jotka ovat välittäjän kuluja välttääkseen itse lähteneet autonhakuun Saksaan ja ovat törmänneet erilaisiin vaikeuksiin.

Autoliiton mukaan yleisimmät ongelmat autokaupassa ovat virheellisten tietojen antaminen, vahinkojen vähätteleminen ja matkamittarilukemien väärennökset.

Käytössämme on viimeisen tekniikan mukaiset ohjelmistot ja laitteet, joilla pystymme luotettavasti lukemaan todelliset ajokilometriarvot kaikista auton ohjausyksiköistä. Lisäksi saamme autosta laitteillamme tarkat huoltotiedot.

Pystymme lukemaan kaikki virhekoodit ja nollaamaan ne. Nollauksen jälkeen teemme koeajon ja uuden diagnoosin ja tarkistamme, ovatko virhekoodit uusiutuneet. Täten mahdolliset viat on selvitettävissä ja reklamoitavissa ennen kauppaa.

Usein saamme myös selville kuinka autoa on ajettu; onko esimerkiksi autoa käytetty ylikierroksilla tai kuluttavassa ajossa.

Ohjausykikköihin tallennettujen tietojen lukeminen yhdistettynä maalipintojen paksuusmittaukseen, dokumenttien huolelliseen tutkimiseen ja ajoneuvon optiseen kunnon tarkastukseen sekä koeajoon, takaa parhaan perustan luotettavan auton löytämiselle.

Lukuisia yhteydenottoja on tullut tapauksissa, joissa on lähdetty hakemaan autoa todetakseen, että auto on myyty tai ei vastaa kuvausta ja pitäisi nopeasti löytää uusia ehdokkaita. Näitäkään turhia matkoja ei olisi syntynyt, jos otettaisiin yhteydenotto ajoissa meihin ja olisimme tarkistaneet vähintään auton paikallaolon.

Jos haet Saksasta Premium-autoa, esimerkiksi Mercedes Junge Sterniä, BMW:n Premium Selection-autoa tai Audin GW+-autoa, kannattaa ottaa huomioon, että auton toimitus voi viivästyä huollon ja takuutarkastuksen vuoksi jopa viikkoja. Autoa ei luovuteta ilman tarkastusta ja verstasjono voi olla pitkä. Siten matkasta voi tulla ylimääräisen oleskelun vuoksi melko hintava.

Leave A Reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

"; t.type = "text/javascript"; t.async = true;e.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(t)})(document)